воскресенье, 9 октября 2011 г.

Мир залишаю вам...


"Каже Йому Юда, - не Іскаріотський: Господи, чому це так, що Ти маєш намір зявитися нам, а не світові? Ісус сказав йому у відповідь: Якщо хто любить Мене, той буде виконувати Моє слово; і Мій Отець полюбить його, і Ми прийдемо до нього, і зробимо оселю в ньому. Хто ж не любить Мене, слів Моїх не виконує. Слово, яке ви чуєте, є не Моє, але Того, Хто послав Мене, - Отця. Це сказав Я вам, перебуваючи між вами. А Утішитель – Дух Святий, Якого Отець пошле в Моє Імя, Той вас навчить усього і пригадає вам усе, що Я вам говорив. Мир залишаю вам, Мій мир Я даю вам. Не так, як світ дає, Я даю вам. Хай не тривожиться ваше серце і не лякається. Ви чули, що Я сказав вам: Я іду, але Я повернуся до вас. Якби ви любили Мене, то втішилися б, тому що Я сказав, - іду до Отця. Адже Отець більший від Мене! Я сказав вам раніше, ніж це станеться, щоб тоді, коли воно станеться, ви повірили. Не довго вже говоритиму з вами, бо надходить князь світу, та в Мені Він не має нічого. Але щоб зрозумів світ, що Я люблю Отця і, як заповів Мені Отець, так Я і роблю. Вставайте, ходімо звідси!" (Ів. 14: 22 – 31)
Господь Ісус Христос зявиться тим віруючим, які будуть перебувати в Ньому і Його словах, а не світові, який не перебуває в Ньому і Його словах і не приймає Ісуса Христа, як свого Господа і Спасителя. Юда, той що не Іскаріотський задає питання Господу Ісусу Христу: чому Ти, Господи бажаєш явити Себе нам, а не світові? На це питання Господь відповідає простими зрозумілими словами: той, хто любить Мене, той буде виконувати Моє Слово, і Мій Отець також полюбить його і закладе домівку в ньому. Святий апостол Павло в Першому Посланні до Коринтян, говорить тим, хто знаходиться в Коринті: Хіба ви не знаєте, що ви є храм Божий і Дух Божий живе в вас? Далі Ісус говорить про тих, хто не любить Його наступне: хто ж не любить Мене, той не виконує Мої слова. Ці слова Ісус Христос говорить не тільки учням, але і тим хто були поряд із Ним, тобто іншим людям, що Слово, котре ви чуєте, не Моє, але Того, Хто послав Мене, тобто Отця. Далі Ісус Христос розповідає про Святого Духа, Утішителя, Духа істини, Якого Він пошле від Отця, і Який засвідчить про Нього, тобто про Ісуса Христа. Ця подія відбудеться на День Пятидесятниці, коли Святий Дух зійде на апостолів, Який пригадає їм все те, що говорив їм Ісус Христос. Ісус Христос залишає мир учням і Він дає цим учням Свій мир, тобто мир Божий, який полягає в прощенні гріхів на відміну від людського миру душі, котрий засновується на добропорядності і освіченості самої людини, яка не хоче говорити про гріхи боячись порушити цей мир. Мир Божий перевищує всяке розуміння наше. Учні чули, що говорив їм Ісус Христос, коли Він казав цим учням наступне: Хай не тривожиться серце ваше, вірте в Бога і в Мене вірте. В домі Мого Отця є багато осель. А якби не так, то Я сказав би вам, оскільки йду приготувати вам місце. І коли піду та приготую вам місце, то Я знову прийду і візьму вас до Себе, щоб де Я, там і ви були. (Ів. 14: 1 – 3). Ісус розповів всі ті події перед тим, як вони трапляться для того, щоб учні повірили коли це збудеться. Ісусу Христу залишилось небагато часу говорити з учнями, тому що йде князь цього світу, який в Ісусі нічого не має, тобто жодної частки. Ісус говорив: нині настав суд цьому світові; нині князь цього світу буде вигнаний геть. Ісус Христос показує людям Свою любов до них, так само як Він любить Отця Свого, і всі ті діла, які робить Отець, робить також і Син. Діло Отця, щоб ви ввірували в Ісуса Христа. Після всього того, що сказав Своїм учням Ісус Він говорить їм: вставайте, ходімо звідси! Цими словами Господь Ісус Христос говорить учням що не слід  довго залишатися на цьому місці, де вони були, але йти далі і проголошувати Добру Звістку іншим людям. Амінь. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий