пятница, 4 марта 2011 г.

Що означає для мене бути християнином


Для мене бути християнином — це насамперед служити Богові та людям з вірою в розіп'ятого та воскреслого Господа Ісуса Христа, а також жити згідно Божих заповідей. В Євангелії від св. Матфія коли учитель Закону спитав Ісуса: Учителю, котра заповідь найбільша в Законі? Він же промовив йому: Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією своєю думкою. Це найбільша й найперша заповідь. А друга однакова з нею: Люби свого ближнього, як самого себе. На двох оцих заповідях увесь Закон і Пророки стоять.
Бути християнином — це допомагати ближньому своєму у всякій потребі, прощати його, а також любити його. Ісус Христос в Євангелії від св. Луки навчав: А вам, хто слухає, Я кажу: Любіть своїх ворогів, добро робіть тим, хто ненавидить вас. Благословляйте тих, хто вас проклинає, і моліться за тих, хто кривду вам чинить. Хто вдарить тебе по щоці, підстав йому й другу, а хто хоче плаща твого взяти, не забороняй і сорочки. І кожному, хто в тебе просить подай, а від того, хто твоє забирає, назад не жадай. І як бажаєте, щоб вам люди чинили, так само чиніть їм і ви.Тож любіть своїх ворогів, робіть добро, позичайте, не ждучи нічого назад, і ваша за це нагорода великою буде, і синами Всевишнього станете ви, добрий бо Він до невдячних і злих! Будьте ж милосердні, як і Отець ваш милосердний! Також не судіть, щоб не суджено й вас; і не осуджуйте, щоб і вас не осуджено; прощайте, то простять і вам.
Бути християнином для мене це бути прикладом для людей, а також проповідувати усім людям Євангеліє праведності Христової. Бо я не соромлюсь Євангелії, бож вона сила Божа на спасіння кожному, хто вірує, перше ж юдеєві, а потім гелленові. Правда бо Божа з'являється в ній з віри в віру, як написано: А праведний житиме вірою (Послання апостола Павла до Римлян). Як говорив Ісус в Євангелії від Матфія учням своїм після Свого воскресіння: Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа, навчаючи їх зберігати все те, що Я вам заповів. І ото, Я перебуватиму з вами повсякденно аж до кінця віку! Амінь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий