вторник, 1 ноября 2011 г.

Ісус Христос - справжня Виноградна лоза


(Iв.15:1-11)  
Я правдива Виноградина, а Отець Мій Виноградар. Усяку галузку в Мене, що плоду не приносить, Він відтинає, але всяку, що плід родить, обчищає її, щоб рясніше родила.
Через Слово, що Я вам говорив, ви вже чисті. Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете. Я Виноградина, ви галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете ви. Коли хто перебувати не буде в Мені, той буде відкинений геть, як галузка, і всохне. І громадять їх, і кладуть на огонь, і згорять. Коли ж у Мені перебувати ви будете, а слова Мої позостануться в вас, то просіть, чого хочете, і станеться вам! Отець Мій прославиться в тому, якщо рясно зародите й будете учні Мої. Як Отець полюбив Мене, так і Я полюбив вас. Перебувайте в любові Моїй! Якщо будете ви зберігати Мої заповіді, то в любові Моїй перебуватимете, як і Я зберіг Заповіді Свого Отця, і перебуваю в любові Його.  Це Я вам говорив, щоб радість Моя була в вас, і щоб повна була ваша радість!
Сьогодні основою для молитовного роздуму вибраний текст зі Святого Євангелія від Івіна 15 розділ з 1 по 11 вірші. В даному тексті Євангелія від Івана Господь Ісус Христос зображує Себе в образі справжньої Виноградної Лози, а  Свого Отця Він зображує як справжнього Виноградаря, котрий доглядає за виноградником. Всяку гілку, котра не приносить плоду, виноградар відрізує і викидає геть. Але ті гілки, які приносять плід, виноградар очищує, обрізує, для того щоб ці гілки потім принесли більше плодів. В результаті те Слово, що казав Ісус Христос учням Своїм, зробило учнів чистими, тобто очищеними. Нам потрібно перебувати в вірі в Ісуса Христа, тоді Ісус Христос буде перебувати в нас. Ісус показує учням приклад галузки; коли галузка не залишиться на виноградній лозі, то яким чином ця галузка сама по собі зможе дати плід? Так само як зможете ви самі по собі приносити плід, якщо не будете перебувати в Ісусі Христі? Ісус каже: "Я - Виноградна Лоза, а ви галуззя!" Коли ми будемо перебувати в Ісусі Христі, а Ісус в нас буде перебувати, тоді у нас будуть рясно зароджуватись плоди. Тому що ми нічого не можемо чинити без Ісуса Христа. А коли ми не будемо перебувати в Ісусі Христі, то ми будемо відкинуті геть, як та галузка, котра засохне і кинуть цю галузку до вогнища, і тоді галузка згорить. Коли ми будемо перебувати в вірі в нашого Господа  і Спасителя Ісуса Христа і слова Його в нас зостануться, тоді все, чого ми тільки не попросимо в молитві з вірою - то буде нам дано! Ісус Христос казав Своїм учням наступні слова: "Отець Мій прославиться в тому, якщо рясно зародите й будете учні Мої. Коли ми будемо приносити багато плоду і будемо  учнями  через віру в Ісуса Христа, то Отець наш Небесний прославиться. Так само як наш Небесний Отець полюбив Сина Свого Ісуса Христа і Ісус Христос полюбив нас, так  і нам  потрібно завжди перебувати в любові до Господа нашого Ісуса, а також проявляти любов до нашого ближнього, тобто любити один одного, тому що Він перше нас полюбив. Ісус Христос каже учням в Євангелії від Святого Івана: "Хто заповіді Мої має та їх зберігає, той любить Мене. А хто любить Мене, то полюбить його Мій Отець, і Я полюблю Його, і об'явлюсь йому Сам.
(Iв.14:21)"
Ісус сказав всі ті слова любові, для того, щоб у нас була повна радість. Апостол Павло каже: "Радійте в Господі завсіди, і знову кажу: радійте!(Фил.4:4)"
 "І мир Божий, що вищий від усякого розуму, хай береже серця ваші та ваші думки у Христі Ісусі".(Фил.4:7)

Комментариев нет:

Отправить комментарий